Veneilykauden päättäjäiset 9.9.2023 klo 19

Hei!

Kesä alkaa hiljalleen kääntyä kohti syksyä ja perinteisiä Tornion Veneseura ry:n veneilykauden päättäjäisiä ja venetsialaisia juhlitaan Villa Letolla lauantaina 9.9.2023 klo 19.00 alkaen. Ruokana tarjolla pulled pork, täytetty uuniperuna fetavaahdolla ja halloumilla, salaatti, patonki ja marjarahka. Ruokailun omavastuuhinta on seuran jäseniltä 15€/aikuinen ja ei-jäseniltä 20€/aikuinen, lapsilta omavastuuhinta on 7,50€. Maksu suoritetaan paikan päällä mieluiten korttimaksuna. Kokko poltetaan sään salliessa.

Ilmoittautumiset ruokailua varten 3.9.2023 mennessä sähköpostilla osoitteeseen tornionveneseura@gmail.com

Muistathan kertoa ilmoittautumisessa, ovatko ilmoittamasi henkilöt seuran jäseniä sekä mahdolliset erityisruokavaliot.